..::شباب اخر شقاوة::..
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

..::شباب اخر شقاوة::..

..::شباب اخر شقاوة شباب جامد وربنا هظبطك::..

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

بلييييييييييز ردوا على بليييييييييييز بقيت مش عارفه اعمل ايه

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
مشكلة
..::لثه زوغير::..

بلييييييييييز ردوا على بليييييييييييز بقيت مش عارفه اعمل ايه Empty
مُساهمةموضوع: بلييييييييييز ردوا على بليييييييييييز بقيت مش عارفه اعمل ايه   بلييييييييييز ردوا على بليييييييييييز بقيت مش عارفه اعمل ايه Clock-32x32الإثنين يونيو 18, 2007 7:27 pm

يا جماعه انا عندى مشكله شغلانى ليل نهار ومش عارفه اعمل ايه انا دلوقتى 4 جامعه وبحب واحد موووووووت وهو بيجبنى موووووووووووت موووووووت مووووووت هو بيحبنى من 2 جامعه وفضل يحبنى سنتين وطول السنتين كان بيطلب يرتبط بيى وانا كنت برفض المهم وافقت عليه فى 2 وحبيته مووووووت وبقيت مش قادره استغنى عنه ولو لفيت العالم مش هلاقى زيه وهو كمان مش قادر خالص خالص يستغنى عنى المشكله بقى ان فى فرق فى المستوى الاجتماعى احنا اه فى جامعه واحده وجامعه خاصة كمان وبدفع زيه ما يزييد عن 8 الالف جنيه فى السنه بس انا سكنى فى منطقه شعبيه موووووووت مووووووووووت مووووووووووت وكمان ينقصنى المستوى الاجتماعى العيله وكده انا اخواتى الحمدلله مؤهلات عاليه وواظائف كويسه بس هو مستواه عالى اوى وده محسسنى بالفرق وهو مش متخيل ابدا منظر المنطقه الى انا فيها واكيد لو شافها هيحصل صدمه وانا لا قادره اعرفه ولا قادره اسيبه انا الحمد لله مش حرمنى من حاجه ومعانا فلوس ويمكن تستغربه لكده بس اصبح مستحيل ان احنا نعزل مكان تانى لكذا سبب وهو بردو مستواه المادى احسن منى وانا خايفه اسرته ترفض وضعى ده وساعتها لا يمكن هقدر اعيش معاه ابدا لان كرامتى فوق كل شئ وهو دلوقتى عاوز يجى عشان يتقدم وانا يوم بيوم عماله اجال بليييييز ردوا على اعمل اييه وحاولوا تتخيلوا الوضع بلييييييييز
eng magnet
..::زبون كينج::..
..::زبون كينج::..
eng magnet

ذكر
الدولة / المحافظة : odam el-pc
الحاله الاجتماعيه : رايح مشوار

مُساهمةموضوع: رد: بلييييييييييز ردوا على بليييييييييييز بقيت مش عارفه اعمل ايه   بلييييييييييز ردوا على بليييييييييييز بقيت مش عارفه اعمل ايه Clock-32x32الثلاثاء يونيو 19, 2007 12:20 am

والله الموضوع صعب جدا

انا مش عارف اقولك ايه و بصراحه

بوصي الموقف ده ماينفعش فيه غير المصارحه

عشان لو فضلتي مخبيه ده ممكن يهد كل حاجه فعلا

و هو لو بيحبك هيعمل كل حاجه عشانك

و ممكن يحارب اهله عشانك

بس لازم تصارحيه

عشان انك تخفي حاجه زي دي

انتي كده بتصعبي الموضوع اكتر

و مستني ردك

و شكرا
https://sha2awa.7olm.org
مشكلة

مُساهمةموضوع: ميرسى ليك   بلييييييييييز ردوا على بليييييييييييز بقيت مش عارفه اعمل ايه Clock-32x32الثلاثاء يونيو 19, 2007 3:57 am

اولا ميرسى لردك بس فى حاجه انا قبل كده كنا بندردش سوى وهو بيكلمنى عن شقتنا الى هنتجوز فيها ان شاء الله وانا قلتله انا اصلا فى منطقه شعبيه رد على وقالى وايه يعنى منطقه شعبيه فحسيت بكلامه انه عاوز يقولى انا قابلك كده كده بوضعك بس المشكله ان باباه شبه رجل اعمال يعنى اكيد هينتقد وضعى وانا باباى عنده عزه نفس فظيعه مووووووت يعنى لو عرف انطباع اهله عنى او حتى لمحه بكده وعرفه ان انطباعهم ده وصل لنا بابا عمره ما هيجوزهولى ابداااا ابداااااا وهيبقى فى مشاكل كتيييير مووووووووت لان بابا هياخدها طبعا بكرامه وحاجات كده وفى نفس الوقت برده انا فكرت فى حاجات كتير يوم فرحى هو علته مين وانا علتى مين الى هتحضر الفرح مش وحشه لكن فى فرق مش عارفه اعمل ايه انا بفكر اسيبه لانى مش شايفه حل غير كده وخايفه من اننا هنتعذب احنا الاتنين لان بجد هنتعذب اوى يارب الاقى حل دعواتكم معايا يارب
Admin
..::مصطفى الجنرال::..
..::مصطفى الجنرال::..
Admin

ذكر
الدولة / المحافظة : فى الكيسه فوق الهارد الدور التانى شقه رقم 3 جمب السى دى روم
الحاله الاجتماعيه : اعذب ومش ناوى ارتبط

مُساهمةموضوع: رد: بلييييييييييز ردوا على بليييييييييييز بقيت مش عارفه اعمل ايه   بلييييييييييز ردوا على بليييييييييييز بقيت مش عارفه اعمل ايه Clock-32x32الأربعاء يونيو 20, 2007 2:31 am

مشكلة كتب:
يا جماعه انا عندى مشكله شغلانى ليل نهار ومش عارفه اعمل ايه انا دلوقتى 4 جامعه وبحب واحد موووووووت وهو بيجبنى موووووووووووت موووووووت مووووووت هو بيحبنى من 2 جامعه وفضل يحبنى سنتين وطول السنتين كان بيطلب يرتبط بيى وانا كنت برفض المهم وافقت عليه فى 2 وحبيته مووووووت وبقيت مش قادره استغنى عنه ولو لفيت العالم مش هلاقى زيه وهو كمان مش قادر خالص خالص يستغنى عنى المشكله بقى ان فى فرق فى المستوى الاجتماعى احنا اه فى جامعه واحده وجامعه خاصة كمان وبدفع زيه ما يزييد عن 8 الالف جنيه فى السنه بس انا سكنى فى منطقه شعبيه موووووووت مووووووووووت مووووووووووت وكمان ينقصنى المستوى الاجتماعى العيله وكده انا اخواتى الحمدلله مؤهلات عاليه وواظائف كويسه بس هو مستواه عالى اوى وده محسسنى بالفرق وهو مش متخيل ابدا منظر المنطقه الى انا فيها واكيد لو شافها هيحصل صدمه وانا لا قادره اعرفه ولا قادره اسيبه انا الحمد لله مش حرمنى من حاجه ومعانا فلوس ويمكن تستغربه لكده بس اصبح مستحيل ان احنا نعزل مكان تانى لكذا سبب وهو بردو مستواه المادى احسن منى وانا خايفه اسرته ترفض وضعى ده وساعتها لا يمكن هقدر اعيش معاه ابدا لان كرامتى فوق كل شئ وهو دلوقتى عاوز يجى عشان يتقدم وانا يوم بيوم عماله اجال بليييييز ردوا على اعمل اييه وحاولوا تتخيلوا الوضع بلييييييييز
بصى يا ستى
انتى مشكلتك على قد ما حلها صعب على قد ما الحل فى ايدك انتى وهو
بمعنى ان فى حالتك دى المستوى مش هيفرق كتير
لان الفرق هنا عنده هو وبكده بيكون الموضوع بسيط
لان الفرق ده لو كان البنت هى اللى اعلى فى المستوى
هيبقى الموضوع شبه مستحيل
انما مادام هو اللى اعلى فى المستوى فالموضوع بسيط
لو هو فعلا بيحبك بجد
ومستعد انه يضحى علشانك بأى شئ يبقى فعلا شاريكى
ومهما كان الفرق فعادى مادام ان هو اللى اعلى اجتماعيا
وبالنسبه لحكايه باباه فلو هو فعلا بيحبك
هيقدر يقنع باباه ومامته وهيجوا يتقدمولك
بس ياريت رجاء صارحيه بكل شئ
وعرفيه على حياتك الطبيعيه وعلى سكنك الطبيعى
ومهما كان السكن او المستوى فلو هو فعلا عايزك صدقينى كل ده مش هيفرق
وجربى وانا فى انتظار ردك
http://shgamed.lolbb.com

بلييييييييييز ردوا على بليييييييييييز بقيت مش عارفه اعمل ايه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» بليز ردو عليا انا مش عارفه اعمل ايه
» تشيلي همه لية هو من بقيت عيلتك؟
» اعمل نفسك ميــــــــــت
» سؤال ............. ازاي اعمل اقتباس ؟؟؟؟؟؟؟