..::شباب اخر شقاوة::..
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

..::شباب اخر شقاوة::..

..::شباب اخر شقاوة شباب جامد وربنا هظبطك::..

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

انا بمووووووووووووووووت

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
مشكلة
..::لثه زوغير::..
..::لثه زوغير::..

انا بمووووووووووووووووت Empty
مُساهمةموضوع: انا بمووووووووووووووووت   انا بمووووووووووووووووت Clock-32x32الجمعة أغسطس 24, 2007 9:03 pm

هاى انا عندى مشكله كبيرة محتاجة فيها ردوكو بليز انا هموت
انا بنت عندى 20 سنة بحب جارنا انا وهو بنحب بعض من 8 سنين تقريبا وكنا فى مشاكل كتير بس كان حبنا والقدر اقوى منم كنا بنرجع اقوى من الاول بس لاسف اكتشفت انى اختى بتحبو هيا مقلتليش بس انا حاسة ومتاكدة من تصرفتها وزعلاها لما نرجع لبعض على العلم انها الحمد لله عودتها انى اى حاجة ملكى ليها لانى بحبها لكن طمعت فى روحى الى بدونة الحياة صعبها وهو حاسس وانا حاسة وهيا حاسة انى فهمة بس محدش قادر يعترف لتانى
ودى مش وحدة صحبتى ابعد عنها عشان حبيبى ولا هو حب يوم ولا سنة اقدر اعوضة اعمل اية
غدي يوسف
..::اوعي السريع::..
..::اوعي السريع::..

انثى
الدولة / المحافظة : القاهره

مُساهمةموضوع: رد: انا بمووووووووووووووووت   انا بمووووووووووووووووت Clock-32x32الإثنين سبتمبر 03, 2007 2:11 pm

بصي ياقمر
بجد مشكلتك جامده جدااااا
وهو منحصر بين حبيب واخت وعمرك مهتقدرس تخسري حد فيهم علشان خاطر التاني بدون اي ذنب هو عمله
بصي انا قريت مشكلتك من بدري وبفكر لحد ملاقيت حل
اختك دي اصغر منك ولا اكبر ؟
اقعدي معاها واتكلمي وخليها تفضفضلك
صدقيني في ناس كتير لما بتشوف ولد بيعامل بنت بالشكل الجميل اللي انتي حكتيه غصب عنها هتحبه ومش بتكون قصدها
كلميها وشوفي يمكن تكون اعجابها زياده عن اللزووم ودي اختك اكيد بتتمني ليكي الخير
زي مانتي بتتمنلها
واطلبي من الولد ده انه يكون بعيد شويه عن عنيها وطبعا مش بعيد عنك
حاولي وانتي كمان متتكلميش عنه قدامها مع مرور الايام هتنساه وهايجيلها واحد تاني يكون ملك ليها بروحه ومشاعره
حاولي تفهميها ان هو مشاعرة وحبه مش ليها لحد تاني والبنت بتكون مني عينها ان محدش يشاركها في الحاجات دي
يارب اكون افدتك
ويارييييييييييييييييييييييت تجاوبيني وتردي علي رسالتي
ارجووو الرد
وربنا معاكي ياقمر
امير الر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: انا بمووووووووووووووووت   انا بمووووووووووووووووت Clock-32x32الأربعاء سبتمبر 05, 2007 8:11 pm

الحل سهل وبسيط
اختك تتنازل او انتي تتنازلي لو كان ده ممكن

انا بمووووووووووووووووت
صفحة 1 من اصل 1