..::شباب اخر شقاوة::..
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

..::شباب اخر شقاوة::..

..::شباب اخر شقاوة شباب جامد وربنا هظبطك::..

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

صـــــــــــمــــــــت الاحـــــــزان (مي) فين ياجدعاان ؟؟؟؟

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
غدي يوسف
..::اوعي السريع::..

انثى
الدولة / المحافظة : القاهره

صـــــــــــمــــــــت الاحـــــــزان (مي) فين ياجدعاان ؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: صـــــــــــمــــــــت الاحـــــــزان (مي) فين ياجدعاان ؟؟؟؟   صـــــــــــمــــــــت الاحـــــــزان (مي) فين ياجدعاان ؟؟؟؟ Clock-32x32الأربعاء يناير 02, 2008 1:49 am

ooi

ازيكم ياجماعه

انا بجد لازم اسال عن عضوة واخت بجد كانت ليا ومازالت صـــــــــــمــــــــت الاحـــــــزان (مي) فين ياجدعاان ؟؟؟؟ 667583 صـــــــــــمــــــــت الاحـــــــزان (مي) فين ياجدعاان ؟؟؟؟ 667583

هي مي صـــــــــــمــــــــت الاحـــــــزان (مي) فين ياجدعاان ؟؟؟؟ 891401

راحت فين اختفت مره واحده

ومش بترد علي اي حاجه ولا ميل ولا رسايل منتدي ولا موبايل صـــــــــــمــــــــت الاحـــــــزان (مي) فين ياجدعاان ؟؟؟؟ Wa2

ياريت لو حد يعرف عنها اي حاجه يطمنا بجد لاني قلقت عليها صـــــــــــمــــــــت الاحـــــــزان (مي) فين ياجدعاان ؟؟؟؟ 141166

او هي لو كانت بتدخل بس مش منشطه عضويتها ياريت

ياميوي تطمينا عليكي ياقمر صـــــــــــمــــــــت الاحـــــــزان (مي) فين ياجدعاان ؟؟؟؟ 196259

kyrt kyrt kyrt kyrt
ضى الايمان
مشرفه الاقسام الاسلاميه
مشرفه الاقسام الاسلاميه
ضى الايمان

انثى
الدولة / المحافظة : cairo
الحاله الاجتماعيه : لسه بعقلى

مُساهمةموضوع: رد: صـــــــــــمــــــــت الاحـــــــزان (مي) فين ياجدعاان ؟؟؟؟   صـــــــــــمــــــــت الاحـــــــزان (مي) فين ياجدعاان ؟؟؟؟ Clock-32x32الأربعاء يناير 02, 2008 2:55 am

وانا بضم صوتى لصوتك يا غدى طبعا انتى فين يا مى ؟ وحشتينا ووحشتنا مواضيعك وردودك اللى كلها قمر وسكر وعسل وفين كمان دندونة وجى جى هما كمان اختفوا والمنتدى من غيرهم بقى ............... ؟ زى ما انتو شايفين ياريت يا جماعة ترجعوا وتنوروا المنتدى وتشعللوه من تانى مستنينكم مهما طولتو الغيبه علينا مش هنقدر ننساكم ولا ننسى مشاركتم معانا كفاية عليكم كدة وارجعوا بقى ارجعوا بالذوق احسن ما نرجعكم بالعافية ازاى بقى معرفش هيا كدة هترجعوا يعنى هترجعوا سلالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالام
غدي يوسف

انثى

مُساهمةموضوع: رد: صـــــــــــمــــــــت الاحـــــــزان (مي) فين ياجدعاان ؟؟؟؟   صـــــــــــمــــــــت الاحـــــــزان (مي) فين ياجدعاان ؟؟؟؟ Clock-32x32الأربعاء يناير 16, 2008 11:34 pm

ميرسي ياايمي علي ردك واهتمامك
بس الظاهر كده ان مافيش فايده
ههههههههههه المنتدي مات يارداله
الفاتحه علي مواضيعه
انا شكلي كده عن قريب هضطر اني اعمل حاجه
مع اني عارفه اني مش قدها
ميرسي ليكي ياقمر
تسلميلي لردودك السكر دي
سفير الحب
مشرف قسم الشباب للنقاش العام
مشرف قسم الشباب للنقاش العام
سفير الحب

مُساهمةموضوع: رد: صـــــــــــمــــــــت الاحـــــــزان (مي) فين ياجدعاان ؟؟؟؟   صـــــــــــمــــــــت الاحـــــــزان (مي) فين ياجدعاان ؟؟؟؟ Clock-32x32الخميس يناير 17, 2008 12:32 am

affraid affraid affraid
مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــات
مات ازاي وازاي محدش يديني خبر يا اخوانا
بلاش الكلمة دي يا غدي انا معاكي ان المنتدي ممكن يكون فعلا في حالة يأس لكن مماتش
طالما في حد لسه بيدخل يبقي يبقي هيفضل عايش وان شاء الله الفترة اللي جاية هتكون مختلفة ان شاء الله في اعضاء هترجع واعضاء تاني هتيجي وربنا يسهل
ثم وان كان ذكائي مخانيش الاضطرار اللي انتي ناوية عليه لو زي ما في دماغي يعني فبلاش لاني انا عملته ومنفعش منفعش ليه لان هنا ذكريات واصدقاء مجرد اني ارجع اقري ردودهم ومواضيعهم القديمة بفتكرهم وابعتلهم السلام سواء هما فاكرينا وفاكرين المنتدي اولاء ثم ان لحظة اليأس اللي كنت فيها دي وسيبت المنتدي كانت لحظة صفاء وبعد تام لانه جت عليا فترة كنت انا الوحيد اللي بدخل ورديت مرتين في مواضيع يعني كنت برد علي نفسي واديني رجعت تاني
استهدي انتي بس كده بالله
وفعلا الاخت مي طولت الغيبة اوي وان شاء الله تكون بخير وترجع بالسلامة تاني للمنتدي وهي زيها زي اخوات كتير زي ما قالت الاخت ايمي دندونة وجيجي ولولا وساسو والاعضاء زي ماجنت وكرازي والجنرال راجع قريب ان شاء الله بس عنده ضغط جامد في الشغل ربنا يقويه ان شاء الله هيكون معانا قريب وعبد الرحمن نصر الله والعمدة المتواجد الخفي وسمسم الفترة دي عشان الامتحانات مشغول فيها جامد ربنا يوفقه ويوفقنا كلنا يارب وان شاء الله راجع بعد ما يخلص
وناس تانيه كتير كلنا بنسأل علي بعض الحمد لله لاننا كلنا اخوة وكانت في بينا ذكريات والمنتدي ده زي ما شاف لحظات هزار وضحك شاف اوقات ذهق وياس وقلق وترقب وحزن ففعلا مش بالساهل كل الاعضاء دول انهم ينسوا اوي يعني اكيد لنا من ذكرياتهم نصيب ان شاء الله الفترة الجاية هتكون احسن باذن الله وصدقيني اهم شئ انك بتسألي وبتتهتمي هو ده مضمون المنتدي انه قربنا كلنا من بعض وبقينا كلنا اخوات بنسال علي بعض حتي لو في بعض مردش الباقي بيرد والرد كمان مش مهم المهم المعني الاخير اللي طلع يبقي كده المنتدي مماتش لانه ادي رسالته معانا صح وقربنا كلنا كاخوة وجمعنا في مكان واحد هنا عليه سوري لو طولت
ومضمون كلامي النهائي نو يأس>>>>>>>>>>>>كوني متفائلة
وبعدين في محكمة بقي هتتننصب للاعضاء دول لما يرجعوا وهيتحاكموا بقي فيها ههههههههههههههه ايه مش عاوزة تكوني عضوة في المحكمة ولا ايه
غدي يوسف

انثى

مُساهمةموضوع: رد: صـــــــــــمــــــــت الاحـــــــزان (مي) فين ياجدعاان ؟؟؟؟   صـــــــــــمــــــــت الاحـــــــزان (مي) فين ياجدعاان ؟؟؟؟ Clock-32x32السبت يناير 19, 2008 1:09 am

هههههههههههههههههههههههههههههه
طبعا ومش هرحم في حكمي
هههههههههههه والله انا هموت من الضحك
احلي حاجه انك عايز تمشي عملنا قصايد وهديت وكده
انا قررت امشي وانت بردو عملت قصايد وكده هههههههههههههههه
ياخراااااابي والله انا املي كبيييييييييير
بس بجدد تعبت اصل فين المنتدي اللي كنت بقعد عليه وبتسابق مع الاعضاء في الردود وكده
واللي بنكتب نفس الرقم ورا بعض من كتر الاعضاء اللي فيه
فين الاعضاء اللي كانوا بيدخلو في نص الليل وده اللي كان بيشجعني ايام الثانوي اني اذاكر لحد بالليل علشان اخد رستي وادخل عليه بالليل
فين الاعضاء اللي كلهم بيسالوا علي بعضهم وكده
دلوقتي بقا 5 من الاعضاء واكبر عدد في التواجد اليومي 2 او تلاته
والمشاركه منعدمه او واحد او اتنين
بس فيارب يرجعوا
الاعضاء دندونه وجيجي ودون دون وسكي ميكي بردو يفضل معانا وهادي المصري وكذا ميذا واسير العيون و(سمسم والجنرال )اللي نسينا خااالص بس ربنا يعينهم بقا وتوتا وبطوطه ونانو وكل كل الاعضااااااااااااااااااااااء ياريت ترجعوا تاني معتقدش ان المنتدي بيعطل وان دي اجازة نص السنه
وربنا معاكوا
مع السلامه وميرسي ليك ياسفير
ايها الاخ العزيز هههههههههه
تقبل فائق احترامي وتقديري

صـــــــــــمــــــــت الاحـــــــزان (مي) فين ياجدعاان ؟؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1