..::شباب اخر شقاوة::..
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

..::شباب اخر شقاوة::..

..::شباب اخر شقاوة شباب جامد وربنا هظبطك::..

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

عنتر وعبلة قصيده منيلة

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
kaza miza
..::لثه زوغير::..
kaza miza

عنتر وعبلة قصيده منيلة Empty
مُساهمةموضوع: عنتر وعبلة قصيده منيلة   عنتر وعبلة قصيده منيلة Clock-32x32السبت يناير 12, 2008 4:12 am

لاقيت القصيدة دى
جبتهلكم عشان تعرفوا الناس زمان كانوا بيحبوا ازاى مش زى اليومين دولو محدش يزعل منىربنا يستر****من عنتر إلى عبلةعنتر وعبلة قصيده منيلة Sefty
حبيبتيانا من غيرك زى الشارع بدون انارهزى التقاطع بدون اشارهزى السلطه بدون خيارهزى السواق بدون سيارهزى المدخن بدون سيجارهزى الصحراء بدون بعيرزى بوش بدون بليرزى الأهبل بدون هبلة زى عنتر بدون عبلهآآآآهانا النار وانتي الدخانانا الزلزال وانتي البركانانا من غيرك اضيع اضيعانا من غيرك فى الشوارع بصيعانا من غيرك زى الخروف بدون قطيع انا من غيرك حالي فظيعانا روميو وانتي جوليتانا سوبرمان وانتي طيارتهانا باتمان وانتي سيارتهانا عشانك اشتغل سواق تاكسيانا الميراندا وانتي الببسيانتي القشطه وانا الزيتونانتي نعناعه وانا ليمونانتي الجزيره وانا سبيس تونانتي الباب وانا المفتاح انتي الضفدعه وانا التمساح يا اجمل من بنات المغرب واليونانآآآآه ياريتك بنت الجيرانانا لعيونك بغلب جاكى شانواعبر المحيطات والخلجان واصارع في حلبة الثيرانيا احلى من شاكيرا وبرتني وكريستانآآآهانا وانتي احلى معنى للحب انا المتر وانتي الشبر حبي لك أكبر من موج البحرحبي لك قد مافي العالم من قهرقد مافي لبنان بنات حلواتقد ما عند الوليد يختاتقد مافي هولندا ورودقد مافي امريكا يهودقد مافي الصومال مجاعهقد مافي مارينا صياعهعنتر وعبلة قصيده منيلة Tongue عنتر وعبلة قصيده منيلة In_love ااااااه.. ..احـــبــــك
اتعلموا بقى

شوفو زمان و ناس زمان
غدي يوسف
..::اوعي السريع::..
..::اوعي السريع::..

انثى
الدولة / المحافظة : القاهره

مُساهمةموضوع: رد: عنتر وعبلة قصيده منيلة   عنتر وعبلة قصيده منيلة Clock-32x32الأحد يناير 13, 2008 8:32 pm

هههههههههههههههههههه
اتعلموا بقا
هي دي الرومانسيه ولا بلاش
ياخرابي لو حد قال لخطبته او حببته الكلام ده دلوقتي
تطفش علي طوول بدون كلام
هههههههههههه كله من نصايحك
بس بجد في قمه الجمال ميرسي ليك
مبلاش نتكلم في سيره عنتر يجي يكسر علينا الدنيا
يالا
ميرسي كتير مرة تانيه
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: عنتر وعبلة قصيده منيلة   عنتر وعبلة قصيده منيلة Clock-32x32الإثنين يناير 14, 2008 3:06 pm

هاااا هىىى هووو

موووووووووووت
TiTOoOo

ذكر
الدولة / المحافظة : cairo

مُساهمةموضوع: رد: عنتر وعبلة قصيده منيلة   عنتر وعبلة قصيده منيلة Clock-32x32الأربعاء يناير 23, 2008 9:43 pm

هههههههههههههههههههههه

جميلة اوي

عنتر وعبلة قصيده منيلة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» قصيده رائعه عن النفس