..::شباب اخر شقاوة::..
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

..::شباب اخر شقاوة::..

..::شباب اخر شقاوة شباب جامد وربنا هظبطك::..

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح

سفير الحب
ضى الايمان
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ضى الايمان
مشرفه الاقسام الاسلاميه
مشرفه الاقسام الاسلاميه
ضى الايمان

انثى
الدولة / المحافظة : cairo
الحاله الاجتماعيه : لسه بعقلى

انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Empty
مُساهمةموضوع: انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح   انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Clock-32x32الجمعة فبراير 08, 2008 3:43 pm

اهلا احلى شباب

احب ابشركم بشرى جامدة اوى

اشتركت معانا النهاردة saso_alex

انا عايزة بقى اشوف هترحبوا بيها ازاى

هيا بتقول انها حبت المنتدى من اول نظرة

انا عايزاكم تخلوها تدمنه انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Yup

اوعوا تطفشوها انا عارفاكم انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Eaea

سفير بلاش تفجعها بضرب النار علشان هيا مش حمل ضرب النار من اولها كدة اصبروا عليها شويه

سلام لاحلى شباب

يارب ياساسو المنتدى يعجبك وتستمرى معانا وتبقى نشيطة فيه

انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح 437144 انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح 437144 انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح 437144 jkl; jkl; jkl; dyts dyts

[انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Ccba2a76aa

سفير الحب
مشرف قسم الشباب للنقاش العام
سفير الحب

مُساهمةموضوع: رد: انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح   انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Clock-32x32الجمعة فبراير 08, 2008 3:58 pm

حضرت اتـــــــــــــــيــــــــــــــــــــــــــتcheers cheers cheers cheers
هههههههههههههههههههه>>>>>>>>>الاخ سفير خبير الاسلحة والحروب علي المنتدي هتعرفيني اكتر ان شاء الله لما تدخلي لعبة السجنانا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح 141166 انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح 141166 الرمي من الطيارة انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح 141166 انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح 141166 انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح 141166 والقتل انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح 141166 انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح 141166 ما شاء الله محبوب بشكلانا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Yup انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Yup
ماشي يا اخت ايمي عشان خاطرك بسانا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Aicc انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح I1 انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Oy انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح O انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح O انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Clapping
اهلا بيكي يا اخت ساسو اكيد طالما من طرف ايمي تبقي اكيد عشرة علي عشرة
اهلا بيكي معانا يارب تستفيدي معانا هنا وتنضمي لاسرتنا
اهلا بيكي مرة تانية
انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Yahoo انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Yahoo انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Yahoo انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Yahoo انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Yahoo انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Band انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Band انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Band انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Band انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Band انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Band انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Band انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Band انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Band انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Band bf bf bf bf kyrt kyrt kyrt kyrt kyrt kyrt
يبقي انتم كده كسبتم عضو جديد في حزبكم يا ايمي>>>>>>>>>>>>مفروس الاخaffraid affraid
حاسس ان الترحيب ناقص طب طلقة واحدة بس
ههههههههههههههههههههههه
تحياتي واهلا بيكي معانا مرة تانية
الاخ الخطير>>>>>>>>يقصد سفير>>>>>>>> يعني نو مستحيل
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ضى الايمان
مشرفه الاقسام الاسلاميه
مشرفه الاقسام الاسلاميه
ضى الايمان

انثى
الحاله الاجتماعيه : لسه بعقلى

مُساهمةموضوع: رد: انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح   انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Clock-32x32الجمعة فبراير 08, 2008 4:10 pm

وغدى دخلت بوسى يبقى كدة احنا انضم لينا اتنين مش واحدة بس

ولسه الباقيه تاتى انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح 196617 انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Lool انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Yahoo

الحزب هيرجع اقوى من الاول ان شاء الله انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Animati3 انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Animati3 انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Animati3

ياعينى عليكم دة انتو هتشوفوا ايام انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Hmhm انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Teeshانا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Ayy
سفير الحب
سفير الحب

مُساهمةموضوع: رد: انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح   انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Clock-32x32الجمعة فبراير 08, 2008 4:27 pm

انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Yup انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Yup انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Yup عارف عارف يا اخت ايمي
شايفها علي المدي البعيد الايام دي
قوليها هنشوف ايام سودا يا اما كحلي يا اما بني المهم انها هتكون غامقة
لو الحال استمر علي كده
يبقي انا عايز عزايا في عمرمكرم انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح 65432 انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح 65432
وكل واحد بقي ينقي له مكان انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Oy
يا شباب الحزب العودة العودة انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح 141166
انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Clapping انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Aicc انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Aicc انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Oy انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Oy
غدي يوسف
..::اوعي السريع::..
..::اوعي السريع::..

انثى
الدولة / المحافظة : القاهره

مُساهمةموضوع: رد: انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح   انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Clock-32x32الجمعة فبراير 08, 2008 4:33 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Snsn انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Snsn

ده بعينك ياسفير انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Anan انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Anan

ا انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح 55950 هلا اهلا بيكي ياقمر انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح 55950

نورتي نورتي بجد انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح 437144

انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح 891401 يالف هنا يالف مرحبا انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح 891401

بجد انا بقيت متفائله والله انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Yahoo انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Yahoo

خليكوا بقا وانتي ياايمي ياحبي والنبي وحياتي عندك ماتغيبي تاني انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Aa انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Aa

انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Aioa ربنا معانا ونخلي المنتدي احسن من الاول انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Aioa

ميرسي ياايمي وااهلا بيكي ياساسو انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Ii

وييييييييييييييييارب تكوني معانا علي طوول انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح 4 انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح 4

ونكون ليكي هنا اخوة واخوات زي العسل ان شاء الله انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح 685944

dyts dyts dyts dyts dyts
kyrt kyrt kyrt kyrt
;uug ;uug ;uug ;uug ;uug
tooota
..::احلي زبون::..
tooota

انثى

مُساهمةموضوع: رد: انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح   انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Clock-32x32الجمعة فبراير 08, 2008 5:03 pm

حمد الله على السلامه هلا يا هلا
نورتينا يا اخت ساااااااسووو

يا مرحبا يا مرحبا نورك غطى على الكهرباء
منورانه والله يا ساسو يا رب تنبسطى معانا

معلش بقى ياسفير خيرها فى غيرها ( والله صعبان عليا يا حرااام )

jkl; jkl; jkl; ghty ghty ghty ghty dyts dyts dyts dyts ;uug ;uug bf bf kyrt kyrt انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح 437144 انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح 437144 انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح 198833 انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح 198833 انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح 282924
انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح B4c35e1512
انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Edfada0fe0

saso_alex
..::لثه زوغير::..
saso_alex

انثى
الدولة / المحافظة : alex

مُساهمةموضوع: رد: انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح   انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Clock-32x32السبت فبراير 09, 2008 2:30 am

[size=12]انا اتفجعت اول ما دخلت لقيت طلق نار حسيت ان في حاجة فجعتوني مع ان ايمي بتقولي حيفجعوكي قولتلها انا اللى حفجعهم بس انتوا اللى بدأتوا ربنا يستر عليكم

وميرسي جدا جداااا للترحيب الجامد ده بس انا كنت عايزة ترحيب اسكندراني وبلاش الترحيب اللى شبه عزومة المراكبية ده
بس جزاكم الله خيرا وبأذن الله اكون عند حسن ظنكم

شكرا لأخي سفير الحب و غدي يوسف وتوتاااااااااااااااااا
[/size]
الفتى المنتظر ســ سم ــم
"*$ .}{. $*"
انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح 15604887
الفتى المنتظر ســ سم ــم

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح   انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Clock-32x32السبت فبراير 09, 2008 5:52 pm

يا هلا يا هلا ساسو عندنا

اهلا بيكى يا ساسو معانا ويارب يكون المنتدى عجبك

الا بيكى فى بيتك التانى وسط اصحابك واخواتك

انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Bandانا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Bandانا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Band
انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Bandانا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Band
انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Band
انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Animati2انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Animati2انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Animati2انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Animati2انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Animati2
انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Animati2انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Animati2انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Animati2انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Animati2
انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Animati2انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Animati2انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Animati2
انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Animati2انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Animati2
انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Animati2

اهم النصائح لحفظ سلامتك وعدم استهدافك انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Ayy

اسمعى كلام حزب الولاد meka7rat ومتسمعيش كلام حزب البنات انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح 685944
اسمعى كلام ســ سم ــم وسفير انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح 939557 ومتسمعيش كلام ايمى وغدى نتنه

احفظيهم كويس وعلقيهم حلقه فى موبايلك نممممه

هههههههههههههههههههههههههههههههههه
انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Lool
اشوف وشك بخير

واهلا بيكى مره تانيه معانا
saso_alex
saso_alex

انثى

مُساهمةموضوع: رد: انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح   انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Clock-32x32الإثنين فبراير 11, 2008 3:05 pm

ازاي بس الكلام ده

حد يرد عليه علشان انا خايفة من حزب الولاد Cool

انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Snsn
tooota
tooota

انثى

مُساهمةموضوع: رد: انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح   انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Clock-32x32الإثنين فبراير 11, 2008 4:55 pm

ينفع ارد انا يا ساسو اوعى تسمعى كلامه انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Eaeaانا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Eaea
ده شرير هو والحزب بتاعه ده خليكى مع البنات تكسبى
ده حتى الولاد رخمين وخصوصا الحزب ده
وما ادراكى من هذا الحزب ادخلى المنتديات التانيه وانتى تعرفى

وفر نصايحك دى لنفسك يا بابا **بااااااااااااااااى **

انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Anan انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Anan انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Anan انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح I1 انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح I1 انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح 177828 انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح 177828 انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح 4986 انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح 4986
saso_alex
saso_alex

انثى

مُساهمةموضوع: رد: انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح   انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح Clock-32x32الإثنين فبراير 11, 2008 7:49 pm

الله الله هو ده الرد

ايوة كدة ارفعوا راسنا

انا عايزة ظيطة وزمبليطة للصبح
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» انا عايزة الاغنية دى اوييييييييييييي
» عايزة ترحيب جاااااااااااااامد ب sad heart
» عايزة احلى ترحيب يا بشر دة اخوياااااااا
» لو عايزة تطفشى عريسك تعملى اه ؟ - للـ بنات فقط - الصبيان لا