..::شباب اخر شقاوة::..
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

..::شباب اخر شقاوة::..

..::شباب اخر شقاوة شباب جامد وربنا هظبطك::..

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

وحشـــــــــتونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــي

كاتب الموضوعرسالة
سفير الحب
مشرف قسم الشباب للنقاش العام
سفير الحب

وحشـــــــــتونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــي Empty
مُساهمةموضوع: وحشـــــــــتونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــي   وحشـــــــــتونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــي Clock-32x32الأربعاء مايو 01, 2013 1:00 am

ازيكم عاملين ايه
وحشتوني كلكم فينكم محدش بصر وراه هنا علي المنتدي ليه
بعد خمس سنين محدش قال ياتري اللي كنت بضحك معاهم واقعد معاهم وارد عليهم عملوا ايه نجحوا ولا لاء كله حقق طموحه ولا لاء حلمنا سوا لكن مفضلناش جنب بعض نجحنا بس مشاركناش النجاح ده الدنيا كبيرة واحداثها كتيرة لكن موضوع للاطمئنان كل شهر نسينا كلنا نعمله انا دخلت علي مواضيع كتير اووووووووووووووووي هنا
حاسس وانا قاعد بحنين غريب
جربوا كده فاكرين انا فاكر كل كلمة كتبتها هنا وكل موضوع قريته وفادني او ضحكني او خرجني من موود كنت وحش فيه يااااااااااااااااااااااااااه
عارفين زي اوضتي في بيت العيلة لما افضل قافلها اكتر من 5 او ست سنين وافتحها مرة واحدة عارفين الاحساس ده
الحمد لله انا نجحت في حياتي وعملت كل اللي كان نفسي فيه بس لما دخلت هنا جاني احساس ان لسه في حاجه ناقصة في حاجه متعملتش اننا مرجعناش نهائي هنا مطمناش علي بعض اياام الثورة كان نفسي اعرف بيوت كل اللي هنا عشان اروح اطمن عليهم بنفسي ياااااااااه ياه لو الاقي بكرة ولا بعده رد هنا علي موضوعي ياه لو اعرف طريق الاعضاء فين هلف عليكم كلكم واحد واحد واقلكم نرجع تاني نتكلم تاني اختلفنا واتغيرنا بس انا متاكد ان لسه دفء مشاعركم اللي سايبينه هنا بيوحشكم زي ما بيوحشني وهيفضل اللي اتكتب هنا جزء كبير من شخصيتنا لانه كان بيتكتب ايام ما كنا في سن جميل صغير بنطلع للدنيا كان فيه صدق ومشاعر جميله ياريت نتواصل تاني ونتكلم تاني ونتعامل تاني ياريت نطمن علي بعض اكتبوا مواضيع بالي حصل بلاش الماضي نتواصل من جديد مش كل واحد يقول المنتدي ما تهجر خلاص لا لو انت جيت وانا جيت مرة في الاسبوع مرة كل شهر هنقدر نرجع تاني ياريت الاقي رد يديني امل اي امل
سفير الحب
سفير الحب

مُساهمةموضوع: رد: وحشـــــــــتونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــي   وحشـــــــــتونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــي Clock-32x32الأربعاء يوليو 24, 2013 6:11 pm

منتظر ولسه عندي امل
سفير الحب
سفير الحب

مُساهمةموضوع: رد: وحشـــــــــتونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــي   وحشـــــــــتونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــي Clock-32x32الأربعاء نوفمبر 13, 2013 7:58 pm

هنقلب بقي مسلسلات تركي ونقول ويبقي الامل>>>>>>>>>>>>عاشق الاخ للتركي

وحشـــــــــتونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــي
صفحة 1 من اصل 1