..::شباب اخر شقاوة::..
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

..::شباب اخر شقاوة::..

..::شباب اخر شقاوة شباب جامد وربنا هظبطك::..

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

..............................

Fawzyk
dr.dodi
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
dr.dodi
..::وفهمت اللعبه::..
dr.dodi

انثى

.............................. Empty
مُساهمةموضوع: ..............................   .............................. Clock-32x32الأربعاء فبراير 14, 2007 11:27 pm

بصو
هوا الموضوع دة بقى عادى جدا

لا محتاج نستنى على ما المنتدى يكبر .. و لا اى حاجة ... .............................. E

الموضوع ببساطة جدا

( انا حاسة انى نزلته قبل كدة و الله ) Embarassed
ماااااااااااااااااااااااااااااا علينا .............................. Y

كله بقى يجاوب بصراحة و بسرعة

1- ايه الصفة اللى بتحس انها احسن صفاتك ؟
2- ايه الصفة اللى بتحس انها اوحش صفاتك ؟
3- حد بتحبه لاحظ الصفة الوحشة .. و لو اه كان ايه رد فعلك .. حاولت تتغير علشانه ( علشانها)

و لا طنش تعيش ناكل قراقيش ... .............................. Zzz

4- بتعتبر نفسك مودى ( بمزاجك ) ؟
5- بتحس بالملل او الوحدة ؟ و لو اه ليه ؟
6- لقيت الانسان ( لقيتى الانسانة ) اللى لما تكون متضايق تقدر تفضفض معاه ؟ و لو اه هل هو شعور متبادل يعنى لما يتضايق برضه بيرجعلك لا هوا كدة و خلاص ؟
7- ايه اجمل حاجة فى خيالك ( حلمك ) . ؟

بس
و يلا عاوزة اشوف الردود .............................. Hmhm
Fawzyk
..::زبون احلي و احلي ::..
Fawzyk

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ..............................   .............................. Clock-32x32الخميس فبراير 15, 2007 12:07 pm

هجاوب علي سؤال واحد بس اوك Question اوك
طبعا اوك :D
scratch
scratch
يا تري اي سؤال
scratch
study
study
.............................. Yup عرفت (ايه هي أحسن صفاتي)
الامل بيــــــــــكون عندي امل زيادة عن الزوم
اما او حش صفاتي
الصراحة انا مش عارف لكن اكيد فية صفة وحشة....أصحابي ال يجوبوا علي السؤال ده
.............................. Animatio .............................. Animatio .............................. Ii .............................. Ii .............................. Aioa .............................. Aioa .............................. Aioa .............................. Acac

عدل سابقا من قبل في السبت فبراير 17, 2007 9:02 pm عدل 1 مرات
dr.dodi
dr.dodi

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ..............................   .............................. Clock-32x32الجمعة فبراير 16, 2007 12:41 am

فعلا

سورى
طب اوك حد من الادمنز بقى ييجى يمسحة
Fawzyk
Fawzyk

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ..............................   .............................. Clock-32x32السبت فبراير 17, 2007 9:12 pm

dr.dodi كتب:
فعلا

سورى
طب اوك حد من الادمنز بقى ييجى يمسحة

انــا مقصدش حاجة .............................. Eaea ......... فهمتيني غـــــــــــــــــــلط Smile

لكن لما قرأت الموضوعي أكتشفت اني غلطان.............................. Yup
لـــــــــــــــكن علي العموم عدلت الاجابة .......لتصحيح خطئي

أنا أســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــف .very sorry:shy: .............................. Icseayi .............................. Icseayi
الاعتراف بالخطأ مش عيب.............................. Red .............................. Red .............................. Red

ارجوا السماح .............................. Yama .......................................عندي أمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــل.............................. Yahoo
وشــــــــــــــــــــــــــــــــكرا
dr.dodi
dr.dodi

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ..............................   .............................. Clock-32x32السبت فبراير 17, 2007 11:34 pm

حصل خير ..

عموما صفة الامل حلوة ..
انا اخر حاجة سمعتها ان احسن صفة فيها التفاؤل ..
و اوحش صفة .. انى لما باتضايق مش بافتكر اى حاجة حلوة
Dark Knight
..::لثه زوغير::..
Dark Knight

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ..............................   .............................. Clock-32x32الأحد فبراير 18, 2007 9:36 pm

أيه يا فوزيك انتي حتزعل دودي حديك بال .............................. Aa أنتي عاريفنيMad
dr.dodi
dr.dodi

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ..............................   .............................. Clock-32x32الثلاثاء فبراير 20, 2007 3:42 pm

ثانكث دارك نايت على المرور
frawla

مُساهمةموضوع: رد: ..............................   .............................. Clock-32x32الجمعة فبراير 23, 2007 5:31 pm

dr.dodi كتب:
بصو
هوا الموضوع دة بقى عادى جدا

لا محتاج نستنى على ما المنتدى يكبر .. و لا اى حاجة ... .............................. E

الموضوع ببساطة جدا

( انا حاسة انى نزلته قبل كدة و الله ) Embarassed
ماااااااااااااااااااااااااااااا علينا .............................. Y

كله بقى يجاوب بصراحة و بسرعة

3- حد بتحبه لاحظ الصفة الوحشة .. و لو اه كان ايه رد فعلك .. حاولت تتغير علشانه ( علشانها)

و لا طنش تعيش ناكل قراقيش ... .............................. Zzz

6- لقيت الانسان ( لقيتى الانسانة ) اللى لما تكون متضايق تقدر تفضفض معاه ؟ و لو اه هل هو شعور متبادل يعنى لما يتضايق برضه بيرجعلك لا هوا كدة و خلاص ؟

بس
و يلا عاوزة اشوف الردود .............................. Hmhm

حلو الموضوع ده يا دودى
اجاوب بقي
1.احسن صفاتى انى واثقة في نفسي شوية وانى بعدى المواضيع بهزار شوية
هما اللى قالولى
2.اوحشهم: حساسة شوية عندية شويتين
مستبدة تلات شويات
برضه هما اللى قالولى
3.اه هما لاحظوا فيا موضوع العند الرخم ده
بس محاولتش اتغير حاولت اخليهم يتعودوا
4.انا اه فعلا بحالات ومودية جداااااا
5. لا مبحسش الاحساس ده كتير الحمد لله عندى اصحاب كتييييييييييييييييييييير وبحبهم كلهم
بالعكس ساعات بحس انى مش مدياهم حقهم
6.اه الحمد لله
ومش كده وخلاص ولا حاجة الحمد لله بلاقي ناس تسمعلى لما ببقي محتاجاهم
7.اجمل حاجة في خيالى الرومانسية
dr.dodi
dr.dodi

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ..............................   .............................. Clock-32x32الجمعة فبراير 23, 2007 9:40 pm

نويتى التوبيك يا فراولة ..

و عموما كل انسان ليه مميزات و عيوب و احسن حاجة انه يكون عارفها علشان يقدر يصلح نفسه

..ثانكث على المرور يا قمر
غدي يوسف
..::اوعي السريع::..

انثى
الدولة / المحافظة : القاهره

مُساهمةموضوع: رد: ..............................   .............................. Clock-32x32الجمعة مارس 09, 2007 11:51 pm

دودي واحلي دودي قالت .............................. Ii

و لا طنش تعيش ناكل قراقيش ...

بصي ياستي .............................. Hmhm

ا_احسن صفه عندي اني انا متسامحه اوىىى اوىىى .............................. Icseayi

2_اوحش صفه اني عصبيه مووووووووت .............................. Aa

3_بصي انا كنت بطلع العصبيه علي الناس ولاقيت ناس كتير بحبهم اتضايقوا ومنهم ناس بحبهم عارفين اني عصبيه فوقت وهايعدي وهارجع تاني علي اساس اني مجنونه يعني بس دلوقتي بقيت اطلع العصبيه في نفسي حفاظا علي الصداقات يعني

4_لا طبعا لو عشت بمزاجي هابقي انانيه انا بحب اريح الناس واكيد اما هاريحهم هايريحوني .............................. 65432

5_لا الحمدلله طوول ماربنا معايا عمري ماحس بالوحده وطول برده ماحبيبي واصحابي في المننتدي او في اي حته عمري ماهحس بالملل .............................. Flowers

6_ههههههههه الله يجازيكي الخير هوة موجود الحمدلله بس هوة حاليا مع مامتي وانتمتي هبه ودينا

7_اجمل حاجه في حلمي لما بحلم اني اكون علي قدر من التميز اخلاقيا وعلميا و....فهمه انتي طبعا .............................. Oy

انا بقي عايزة اقولك انك عسل جداااا وهاطلب منك طلب صغنون اد كده

تجاوبي علي الاسئله ياجميل .............................. Hmhm :

اوك واشكرك علي اسئلتك الجنان .............................. 437144
dr.dodi
dr.dodi

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ..............................   .............................. Clock-32x32الأحد مارس 11, 2007 12:37 pm

غدي يوسف كتب:
دودي واحلي دودي قالت .............................. Ii

بصي ياستي .............................. Hmhm

ا_احسن صفه عندي اني انا متسامحه اوىىى اوىىى .............................. Icseayi

2_اوحش صفه اني عصبيه مووووووووت .............................. Aa

3_بصي انا كنت بطلع العصبيه علي الناس ولاقيت ناس كتير بحبهم اتضايقوا ومنهم ناس بحبهم عارفين اني عصبيه فوقت وهايعدي وهارجع تاني علي اساس اني مجنونه يعني بس دلوقتي بقيت اطلع العصبيه في نفسي حفاظا علي الصداقات يعني

4_لا طبعا لو عشت بمزاجي هابقي انانيه انا بحب اريح الناس واكيد اما هاريحهم هايريحوني .............................. 65432

5_لا الحمدلله طوول ماربنا معايا عمري ماحس بالوحده وطول برده ماحبيبي واصحابي في المننتدي او في اي حته عمري ماهحس بالملل .............................. Flowers

6_ههههههههه الله يجازيكي الخير هوة موجود الحمدلله بس هوة حاليا مع مامتي وانتمتي هبه ودينا

7_اجمل حاجه في حلمي لما بحلم اني اكون علي قدر من التميز اخلاقيا وعلميا و....فهمه انتي طبعا .............................. Oy

انا بقي عايزة اقولك انك عسل جداااا وهاطلب منك طلب صغنون اد كده

تجاوبي علي الاسئله ياجميل .............................. Hmhm :

اوك واشكرك علي اسئلتك الجنان .............................. 437144
يا سلام بس كدة
نجاوب يا ستى
انا عندى كام غدى يعنى
.............................. Flowers

1- احسن صفاتى انى الحمد لله زى ما بيقولو باخد كل حاجة ببساطة .. santa
2- احش صفة انى لما باتجرح من حد خاصة قريب مبعرفش حد بعيد عنك بابقى حاجة تانية خالص .. و العصبية بقى و اقلبى 180 درجة.. .............................. Aa .............................. Ayy
3- اه حاولت و اغيرتها على فكرة لانى مكنتش واخده بالى من الصفة دى اصلا و اتضايقت انها عندى .............................. O scratch
و كمان احترمت صابحتى دى جدا .. الحمد لله باتقبل النقد .. .............................. E
4- اه جدا ...
.............................. Aaao2 5- لا الحمد لله ... انا من النوع الاجتماعى جدا .. كل اللى حواليا ممكن يكونو اصحابى .. .............................. Yahoo
( بحدود طبعا ) . .............................. Y
6- اه لقيت الحمد لله ... ماما ست الكل و بعدين 2 اصحابى مش اوى بس بنات برتاح معاهم جدا

.............................. Red .............................. Horray
:7- رضا ربنا و رضا ماما و بابا ... و كلية طب konma3allah

و فى انتظار المزيد من الردود
dondona
dondona

مُساهمةموضوع: رد: ..............................   .............................. Clock-32x32الأحد مارس 11, 2007 11:19 pm

- ايه الصفة اللى بتحس انها احسن صفاتك ؟

7- ايه اجمل حاجة فى خيالك ( حلمك ) . ؟ ج1 احسن صفه فيا ان بسامح اى حد بسرعه يعنى زعلنا وجه قال متزعليش خلاص يبقا الموضوع كانه محصلش اساسا ج2اوحش صفه بقا انى اماصه يعنى بزعل بسرعه ييعنى ممكن تقولى حساسه شويه زياده بس مش حساسه يعنى عندى حساسيه وحبوب بقا وكده ج3 المشكله بقا ان فى اكتر من حد لاحظ العيب ده فيا وبجد بحاول اغيره وادعولى انى اعرف ج4 يااااااااااااه جدا انا بحس انى موديه موووووووت يعنى ممكن حاجه صغيره مووووووووووت وعبيطه تخلينى اطير من الفرحه وممكن حاجه عبيطه تخلينى اتئمص واعيط كمان ج5 اااااااااااه ساعات بحس بالوحده والمللبس بقول يمكن عشان معنديش اخوات وكده اكون ساعات بحس بكده بس الحمد الله بعرف اطلع نفسي من الاحساس ده ج 6 اااااااااااه الحمد الله وكمان الموضوع متبادل يعنى احنا الاتنين بنسمع لبعض اوى ج7 اجمل حاجه فخيالى ان نفسي مووووووت ابنى دار للايتام وابقا كل يوم الصبح قبل ما اروح شغلى اروح العب معاهم شويه وادعولى يتحقق يااااااااارب
dr.dodi
dr.dodi

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ..............................   .............................. Clock-32x32الإثنين مارس 12, 2007 12:50 am

يا رب يا دندونة

نورتى يا قمر
ردك روعة كما تعودت منك

فى انتظار المزيد

..............................
صفحة 1 من اصل 1