..::شباب اخر شقاوة::..
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

..::شباب اخر شقاوة::..

..::شباب اخر شقاوة شباب جامد وربنا هظبطك::..

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه السـجـن

شمس الحياة
AML
manoo
tooota
madona
lola
saso
ابن_الشاطىء
زيــــــــــزى
سفير الحب
قائد السراب
TiT0o0
ضى الايمان
gegee
Hady AL Msry
عمر
صمت الاحزان
sike mike
مؤمن
semsema89
غدي يوسف
dondona
koki
Admin
dr.dodi
Crazy_boy
الفتى المنتظر ســ سم ــم
Fawzyk
DON DON
eng magnet
paradise
35 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 22 ... 40, 41, 42  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
tooota
..::احلي زبون::..
tooota

انثى
الدولة / المحافظة : cairo

لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه السـجـن   لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Clock-32x32الخميس فبراير 07, 2008 7:24 pm

احمدك يا رب انتو نسيتونى ولا ايه الحمد لله بحيث انى مش مسجونه فاتفضلو

اتفضل يا اخ اهلاوى انت وسفير

معلش يا ايمى اصل الحماس اخدنى شويه

وجهه الوقت اللى اصلح فيه غلطتى اتفضلى اخرجى ياستى وانتى يا غدى

اخرجو وخودو راحتكم وانتم مش عايزه اسمع صوت * بااااااااى *
غدي يوسف
..::اوعي السريع::..

انثى
الدولة / المحافظة : القاهره

مُساهمةموضوع: رد: لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه السـجـن   لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Clock-32x32الخميس فبراير 07, 2008 11:32 pm

هههههههههههههههههههههههههههههه
ياواد ياجامد
تسلمي ياتوووووووووووووووتا
هو ده الكلام
صباح التسجين
هسسسسسسسسسسسسسسس مش عايزة اسمع نفس
ضى الايمان
مشرفه الاقسام الاسلاميه
مشرفه الاقسام الاسلاميه
ضى الايمان

انثى
الحاله الاجتماعيه : لسه بعقلى

مُساهمةموضوع: رد: لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه السـجـن   لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Clock-32x32الجمعة فبراير 08, 2008 2:57 pm

ايوة برافو عليكم يا بنات رجعوا للمنتدى روحه مرة تانى

المنتدى دة من غير البنات مالهوش اى لازمة

وبعدين داخلين كدة وسايبين سمسم برة مش عيب عليكو

اتفضل يا سمسم برجليك الاتنين الفيران مستنياك جوة
الفتى المنتظر ســ سم ــم
"*$ .}{. $*"
لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 15604887
الفتى المنتظر ســ سم ــم

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه السـجـن   لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Clock-32x32الجمعة فبراير 08, 2008 3:00 pm

لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Wa2

ايه ده بقى

ما احنا كنا كويسين

ده انا كنت ناويلكم نيه

كده يا ايمى مكنش العيش والمشبك الى بينا

لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 667583
ضى الايمان
مشرفه الاقسام الاسلاميه
مشرفه الاقسام الاسلاميه
ضى الايمان

انثى

مُساهمةموضوع: رد: لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه السـجـن   لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Clock-32x32الجمعة فبراير 08, 2008 3:11 pm

هو انا كنت شفت منك مشبك

مانت قعدت تقول مشبك دمياط ومش عارفة ايه ومشفناش منك حاجة

بتفكرنى ليه بس

مانا كنت عملت نفسى ناسيه

ادخل التوبيك وانت تشوف انك مجبتش حاجة :\\:
غدي يوسف

انثى

مُساهمةموضوع: رد: لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه السـجـن   لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Clock-32x32الجمعة فبراير 08, 2008 4:43 pm

ههههههههههههههههههههه لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Snsn لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Snsn

خلاص ياجماعه المسامح كريم لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Oy لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Oy

وانا مش كريم لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Anan

طااااااااااااااااااااااااخ لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Aa

بصوا انا بجد بقالي كتير مسجنتش لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Wa2 لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Wa2

اشتقت لروح الانتقام لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Hmhm

انا بجد ياسمسم انت صعبان عليا لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Ayy لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Ayy

اطلعك لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 233841

اوك متستعجلش لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Eaea

علشان انا قلبي طيب لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 65432

هدخل العمــــــــــــــــــــــده معاك لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Emotico6

يونسك هههههههههههههههههههههههههههههه لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Acac لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Acac

بالشفا
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه السـجـن   لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Clock-32x32السبت فبراير 09, 2008 12:00 am

انا عايز اعرف حاجة

انا موقفى ايه بالظبط

جوة ولا جوة

عشان اعمل حسابى بس
غدي يوسف

انثى

مُساهمةموضوع: رد: لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه السـجـن   لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Clock-32x32السبت فبراير 09, 2008 1:33 am

انت جوة ومن اعماق اعماق جوة
اللي جوة دلوقتي
انت والعمده وسفير وسمسم
بالشفا
saso_alex
..::لثه زوغير::..
saso_alex

انثى
الدولة / المحافظة : alex

مُساهمةموضوع: رد: لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه السـجـن   لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Clock-32x32السبت فبراير 09, 2008 2:36 am

انا مش حسجن حد لاني معرفش حد بس شكلي حسجن حد قريب أأأأأأأأأأأأأأأأاكيد
ضى الايمان
مشرفه الاقسام الاسلاميه
مشرفه الاقسام الاسلاميه
ضى الايمان

انثى

مُساهمةموضوع: رد: لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه السـجـن   لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Clock-32x32السبت فبراير 09, 2008 2:47 am

هههههههههههههههههه
ودة كلام برضه يا اهلاوى هو السجن يبقى سجن من غير ما تكون جوة

بصى يا ساسو

اخطر اعضاء الحزب المضاد اللى غدى قالتهم دلوقتى

اهلاوى والعمدة وسفير وسمسم

اى حد تلاقيه برة منهم لازم يتسجن واوعى تخرجى حد فيهم

لانك بمجرد ما هتخرجيهم هتلاقيه ردلك الجميل وسجنك

وادينى حذرتك

saso_alex
saso_alex

انثى

مُساهمةموضوع: رد: لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه السـجـن   لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Clock-32x32السبت فبراير 09, 2008 2:56 am

اوووووووووووووووووووووووبا طيب ألحق بقي اسجنهم كلهم قبل ما يسجنوني

انا عملت كوبي للاسماء اللى قولتيهم يا إيمي وربنا يستر

اهلاوى والعمدة وسفير وسمسم
scorpion
scorpion

ذكر
الدولة / المحافظة : القاهرة

مُساهمةموضوع: رد: لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه السـجـن   لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Clock-32x32السبت فبراير 09, 2008 2:18 pm

انتوا نسيتوني انا منضم جديد للحزب
ومن حقي اني اطلع اتنين تقريبا حسب اللي فهمته
فانا هطلع ثنائي سين سين
سفير وسمسم
لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 O لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 O لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 O
اما بالنسبة للحزب التاني فانا هسجن توتا وغدي
تعيشوا وتاخدوا غيرها
سفير الحب
مشرف قسم الشباب للنقاش العام
سفير الحب

مُساهمةموضوع: رد: لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه السـجـن   لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Clock-32x32السبت فبراير 09, 2008 2:39 pm

affraid affraid affraid affraid
ايه ده انا كنت مسجون يا نهار ابيض يا نهار ابيض
ايه ده ايه ده
لالالالالا هات الطبنجة من التلاجة يا ولد>>>>>>>>>>>>واه عم يقولولي مسجون يا واد عمي مسجون كيف عاد والله لاطربق السجن>>>>>>>>>>>>>>>الاخ صعيدي شوية
هههههههههههههههههههههههههههههه
ايه ده الامل لاح اهوولــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 I1 لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 I1 لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 I1 لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 I1 لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Clapping لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Clapping لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Clapping لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Aicc لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Aicc لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Aicc لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Aicc
سكوربيون حديدي
منور يا غالي ايوة كده
كده تمام هو ده الشغل
حزبنا لسه موجود اهوولــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Yup لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Yup لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Yup لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Yup لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Yup لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Yup
وبما اني حر>>>>>>>>>>>>>يبقي انتوا عارفين اقل واجب طبعا ممكن يحصل ضرب نار الاول

لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 15052157
لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 72158512

لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 21495562
لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 82946505

لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 97234179

ايوة كده الواحد ارتاح شوية
لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 O لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 O لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 O لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 O لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 O
وحان وقت السجن بقي
هطلع حبيب قلبي اهلاوي والعمده ونسجنلنا بقي شويةلــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 O لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 O
و هسجن الاخت ايمي
وهنعمل ترحيب جامد بقي بالاخت ساسو اليكس
ليه بس كده يا اخت اول ما دخلتي كده تسجينينا طب كنتي استني شوية
وهسجن الاخت ساسو اليكس كمان ترحيبا بيها اتفضلوا برجلكم اليمين الفيران جوا

ولا نفس وليا عوده قريبةلــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 33 لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 33 لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 33 لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Clapping لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Clapping لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Clapping لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Clapping لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Snsn لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Snsn لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Snsn لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Snsn لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Snsn لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Snsn
الفتى المنتظر ســ سم ــم
"*$ .}{. $*"
الفتى المنتظر ســ سم ــم

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه السـجـن   لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Clock-32x32السبت فبراير 09, 2008 5:45 pm

هييييييييييييييه

انا بره
لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Anan
شكرا سكوربيون على وقفتك جمبنا

وهسجن بوسى وتوتا

ومستنين بقيت الحزب يسجن بقيت الاعداء

لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Lool

مش عايز اسمع صووووووووووووووووت
غدي يوسف

انثى

مُساهمةموضوع: رد: لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه السـجـن   لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Clock-32x32السبت فبراير 09, 2008 6:23 pm

هههههههههههههههههههههههه لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Snsn لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Snsn

ايه ده ايه ده لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Wa2 لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Wa2

ايه اللي بيحصل ده لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 233841

لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 667583 كل دي اسلحه ياسفير لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 667583

وانت طاير من الفرحه ياسمسم لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Copy_of_

ياجماعه انا مش هتكلم كتير لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Eaea لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Eaea

خرجوني من هنا فورا لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Aa لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Aa

الفيران خلتني اشد في شعري لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 141166

يالا عايزة اخررررررررررررج لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Yama

انتوا سجنتوا كله كده pale pale

ايمي تعالي اقعدي جنبي بوسي حببتي لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Red لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Red

هههههههههههه لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Acac

ياجماعه لالالاا لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 I1

مافيناش من كده لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Oy

ماشي ياسكوربيون aaaaaaaaah

اووووووووك اووووووووووووك لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Ayy

ده انت بقيت في البلاك براون مش في البلاك ليست لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Teesh

حاااااااااضر لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Hmhm
الفتى المنتظر ســ سم ــم
"*$ .}{. $*"
الفتى المنتظر ســ سم ــم

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه السـجـن   لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Clock-32x32السبت فبراير 09, 2008 6:27 pm

هههههههههههههههههههههههه
لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Ii

مش عايز اسمع صوووت
لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Ayy
زود كميه الفران يابنى
لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Hmhm
حطلهم فيران احجام عائليه الى مجوعنهم من السنه الى فاتت

يلا

ورشهم عسل وسيب النحل عليهم

ده انتوا هتشوفوا ايام

ايكااااااا

لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 939557
غدي يوسف

انثى

مُساهمةموضوع: رد: لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه السـجـن   لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Clock-32x32السبت فبراير 09, 2008 6:39 pm

هههههههههههههههههه
ليه ياسمسم
طب سبق واني ازيتك ولا عملتلك حاجه
ده مافيش اطيب مني
حد يطلعني ياخلق
اهئ اهئ
اختكم في مأزق
لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Copy_of_ لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Copy_of_ لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Copy_of_ لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Copy_of_ لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Copy_of_
لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Wa2 لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Wa2 لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Wa2 لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Wa2
ضى الايمان
مشرفه الاقسام الاسلاميه
مشرفه الاقسام الاسلاميه
ضى الايمان

انثى

مُساهمةموضوع: رد: لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه السـجـن   لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Clock-32x32السبت فبراير 09, 2008 6:52 pm

اه يا شرانين

انا ايه اللى كان جابنى هنا

ما انا كنت قلت مش هدخل هنا تانى

ماشى يا سفير وانت كمان ياسمسم

وبعدين بقى فى حاجات بتحصل فى المنتدى من ورايا

ماشى يا سكوربيون ليك يوم ما تقلقش

تعالى يا غدى ما تخافيش

الفيران دى مش بتعض الا الولاد بس

دى فيران صديقة

ودلوقتى هيجى اللى هيخرجنا ويا ويلكم منا

يا سفاحين

سفير الحب
سفير الحب

مُساهمةموضوع: رد: لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه السـجـن   لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Clock-32x32السبت فبراير 09, 2008 7:51 pm

في الاحلام مش عارف ليه عايز اغني اغنية ولا في الاحلام
cheers لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Snsn
يا عيني بتحلموا صعبانين عليا والله
الفتى المنتظر ســ سم ــم
"*$ .}{. $*"
الفتى المنتظر ســ سم ــم

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه السـجـن   لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Clock-32x32الأحد فبراير 10, 2008 12:10 am

ههههههههههههههههههههههههههههههه
لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 4

سكووووووووووووووووووووووت

قال صعبان عليا
لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Aa
هههههههههههههههههههههههههه
لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Lool
لو بطلنا نحلم نموووووووت
لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Zzz

ده انتوا هتشوفوا ايام

لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Ayy

كده تسيبوا رحاب بره لوحدها ملكمش حق
لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 770231
صعبانه عليا وهى بره لوحدها
لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Wa2
ادخليلهم يا ريبو

مش عايز شقاوة مفهوووووم
غدي يوسف

انثى

مُساهمةموضوع: رد: لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه السـجـن   لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Clock-32x32الأحد فبراير 10, 2008 1:12 am

ممممممممممم طب وبعدين في القعده دي
طب ممكن تشغلوا النور الدنيا ضلمه
دي الرحمه
هههههههههه
saso_alex
saso_alex

انثى

مُساهمةموضوع: رد: لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه السـجـن   لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Clock-32x32الإثنين فبراير 11, 2008 3:19 pm

معلش نسيت حاجة

حاجبها واجي
الفتى المنتظر ســ سم ــم
"*$ .}{. $*"
الفتى المنتظر ســ سم ــم

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه السـجـن   لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Clock-32x32الإثنين فبراير 11, 2008 3:31 pm

ايه ده اوعى تكون واحده صحبتك هتشترك

يلا كمان صحبتك اى هتشترك فى السجن من قبل ما تشترك

من باب الاحتياط

لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Anan
tooota
tooota

انثى

مُساهمةموضوع: رد: لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه السـجـن   لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Clock-32x32الإثنين فبراير 11, 2008 5:12 pm

ايه ده ايه ده الحقينى يا ماما الفيران بتقرب عليا

اهىء اهىء اهىء حراااااااااااام عليكو طلعونى بقى

ماشى يا سكوربيون اما وريتك ماشى وانت يا سفبر كل ده ضرب نار فرحان اوى

والله لجبلكو عمو الظابط اللى تحت ده ماشى يا سمسم انت كمان

الحقينى يا ايمى الفار ده عمال يخوفنى اهىء اهىء لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Copy_of_ لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Yama لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 667583 لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 667583 لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Yama
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه السـجـن   لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه  السـجـن - صفحة 41 Clock-32x32الثلاثاء فبراير 12, 2008 12:24 am

تمرد عصياااااان

لــــــــــــــــعــبـــــــــــــــــــــه السـجـن
صفحة 41 من اصل 42انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 22 ... 40, 41, 42  الصفحة التالية